perjantai 28. maaliskuuta 2014

Kastehelmi

Viikko ja melkein toinenkin on vierähtänyt raportoimatta tekemisiä. Turhaa roinaa olen siivoillut pois ja myynyt kirpputorilla. Aiemmin olen lähinnä hakenut kirpputoreilta vanhoja astioita ja tekstiilejä ja vienyt tarpeettomat tavarat SPR:n Konttiin, mutta nyt iski tavallisuudesta poikkeava pihiys ahkeruus. Mitään käsitystä hinnoittelusta tms minulla ei ollut, mutta yllättävän nopeasti vanhat romut tuntuvat pöydästä häviävän. Tavoitteena oli viimeviikkoisen ostokseni hinnan hankkiminen ja nyt näyttää siltä että taidan saada hyvät kengätkin.

Niiden vanhojen astioiden suhteen olen pysynyt lujana, vaikka kirpparilla olen päivittäin käynytkin. Vain ruskea Kastehelmi-kermakko lähti mukaan 8,50 euron hintaan. Pikaisen nettikierroksen mukaan näistä pyydetään yleensä vähintään tuplasti ;) joten perusteltu ostos oli kyseessä.

Noin pienelle kermakolle ei alkuperäisessä tarkoituksessaan käyttöä ole. Tuikkua siinä voisi poltella. Tässä vaiheessa purkki pääsi samanväristen ja yhtä tarpeellisten esineiden kaveriksi portaikkoomme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti